Στον πάγκο...ο Σταύρος Παπασταύρου με τον Σίμο Ταραπουλούζη, πριν από την έναρξη του ματς με τον Άρη. Είχαν την ευκαιρία να τα ξανά πουν για το τι σκοπεύουν να κάνουν τις τελευταίες μέρες της μεταγραφικής περιόδου.
Στον πάγκο...ο Σταύρος Παπασταύρου με τον Σίμο Ταραπουλούζη, πριν από την έναρξη του ματς με τον Άρη. Είχαν την ευκαιρία να τα ξανά πουν για το τι σκοπεύουν να κάνουν τις τελευταίες μέρες της μεταγραφικής περιόδου.