Παρακάμερα...

Παρακάμερα...

Η Ομόνοια ανέβασε τη παρακάμερα του αγώνα με την Ανόρθωση, εκεί που "πράσινοι" επικράτησαν με 2-0 και ξέφυγαν στο +5 από την Πάφος FC.