Ο συντονιστής ποδοσφαιρικού τμήματος της Ομόνοιας Σίμος Ταραπουλούζης, παρέα με το σκάουτερ των "πρασίνων" Οδυσσέα Οδυσσέως, είδαν το χθεσινό ματς της Κ17 απέναντι στον Απόλλωνα (3-3), στον Πύργο. Έχει...ματιά παντού η Ομόνοια και γίνεται γερό...σκάουτινγκ, με στόχο να αναδείξει νέα ταλέντα.