Παράπονα (Μπεργκ)

Παράπονα (Μπεργκ)

Ο Χένινγκ Μπεργκ εξέφρασε παράπονα για τη διαιτησία μετά το τέλος του αγώνα με το ΑΠΟΕΛ, με το δικό του τρόπο αφήνοντας υπονοούμενα. "Είχαμε και το ακυρωθέν γκολ που ήταν πολύ πολύ οριακό ξανά. Δεν ξέρω πόσες φορές έγινε φέτος με αυτά τα οφσάιντ αλλά είμαστε λίγο άτυχοι, σε πολλά παιχνίδια ήμασταν... στην λάθος πλευρά για λίγα εκατοστά! Όταν είσαι 2-1 μπροστά και κρατάς τη μπάλα στις καθυστερήσεις των καθυστερήσεων...". ΚΛΙΚ ΕΔΩ οι δηλώσεις του κόουτς της Ομόνοιας.

ee