Πάρε... πέντε

Πάρε... πέντε

Ορεξάτοι οι Κούσουλος και Παναγιώτου στην προπόνηση της Εθνικής μας ενόψει του αγώνα με την Εσθονία. Οι συμπαίκτες στην Ομόνοια πραγματοποιούσαν μαζί μια άσκηση στην προπόνηση, με τον πρώτο να κάνει λάθος και να το πληρώνει... με κάμψεις. "Πάρε πέντε" θα του είπε ο Παναγιώτου...