Παρών στο "αιώνιο"

Παρών στο "αιώνιο"

Έδωσαν το παρών τους οι Ομονοιάτες στον αγώνα φούτσαλ με το ΑΠΟΕΛ. Δεύτερο... "αιώνιο" στο καπάκι και ο κόσμος των "πρασίνων" βρέθηκε στο "Ελευθερία" να στηρίξει την ομάδα του. 

Δείτε το SUPER MONDAY με Βέσκο/Το "αιώνιο", τα...άλλα, οι κορυφαίοι και ο Τσίκινης!