Πέναλτι και... πέναλτι για τον Γουίλι Σεμέδο κόντρα στον Άρη. Όπως και στο περασμένο παιχνίδι που έγινε στο "Αλφαμέγα" ανάμεσα σε Άρη και Ομόνοια, έτσι και στο σημερινό ο εξτρέμ από το Πράσινο Ακρωτήρι σημείωσε γκολ από την άσπρη βούλα.
Πέναλτι και... πέναλτι για τον Γουίλι Σεμέδο κόντρα στον Άρη. Όπως και στο περασμένο παιχνίδι που έγινε στο "Αλφαμέγα" ανάμεσα σε Άρη και Ομόνοια, έτσι και στο σημερινό ο εξτρέμ από το Πράσινο Ακρωτήρι σημείωσε γκολ από την άσπρη βούλα.