Περιμένει...

Περιμένει...

Η φίλη της Ομόνοιας περιμένει με αγωνία το αποψινό ματς με την Ντρίτα... ΦΩΤΟ/kerkida από την πλατεία της Πριστίνα.

enter " "

enter

enter