Μπορεί να έφυγαν με σκυμμένα κεφάλια απ' τον αγωνιστικό χώρο οι παίκτες της Ομόνοιας μετά την ήττα απ' τον Εθνικό, ωστόσο δεν παρέλειψαν να μεταβούν προς τον κόσμο τους και να τον ευχαριστήσουν για την στήριξη. Για ένα ακόμη παιχνίδι οι Ομονοιάτες ήταν στο πλευρό των ποδοσφαιριστών της ομάδας τους...


