Πήγε στη σύζυγο!

Πήγε στη σύζυγο!

Μετά το τέλος του αγώνα με την Αυστρία, ο Φαμπιάνο πήγε στην Δυτική εξέδρα εκεί που βρισκόταν η σύζυγος του, για να την χαιρετήσει και να την ευχαριστήσει για την στήριξη. Η γυναίκα και η κόρη του κίπερ της Ομόνοιας ήταν στο "Αλφαμέγα" παρέα με την οικογένεια του συμπαίκτη του στο "τριφύλλι", Εβάντρο (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).