Πήρε...Φαμπιάνο

Πήρε...Φαμπιάνο

Ένας τυχερός φίλος της Ομόνοιας κέρδισε τη ''μάχη'' για τη φανέλα του Φαμπιάνο και πήρε ενθύμιο μετά την επικράτηση της ομάδας του επί του Ολυμπιακού. Νίκη με μηδέν παθητικό, με τον Βραζιλιάνο στις λίγες περιπτώσεις που χρειάστηκε να είναι...εκεί.