Πήρε...φόρα!

Πήρε...φόρα!

Απέναντι στην Ομόνοια Αραδίππου ο Παναγιώτης Ανδρέου σκόραρε για 1η φορά με τη φανέλα της Ομόνοιας, ενώ στο ματς με τον Ολυμπιακό, σκόραρε μόλις στο 2ο λεπτό για το 1-0! Πήρε φορά ο νεαρός άσος των "πρασίνων",  οποίος είναι η...αποκάλυψη για την Ομόνοια.