Στηρίζει τον αγώνα της Εθνικής μας ο Εβάντρο Κόστα. Ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας πήγε στο Αλφαμέγα για να παρακολουθήσει τον αγώνα με την Αυστρία και με το που εντοπίστηκε από το φίλαθλο κοινό έγινε πόλος έλξης. Με χαμόγελο δεν είπε όχι… για σέλφι.


