Με ανάρτηση στα social media η Ομόνοια αναφέρεται στο ντέρμπι που ακολουθεί με το ΑΠΟΕΛ. "Eternal Derby", αναγράφει το "τριφύλλι" στην ανάρτησή του, δηλαδή "αιώνιο ντέρμπι".
Με ανάρτηση στα social media η Ομόνοια αναφέρεται στο ντέρμπι που ακολουθεί με το ΑΠΟΕΛ. "Eternal Derby", αναγράφει το "τριφύλλι" στην ανάρτησή του, δηλαδή "αιώνιο ντέρμπι".