Ποστάρισμα... για ΑΠΟΕΛ με: "Eternal Derby"

Ποστάρισμα... για ΑΠΟΕΛ με: "Eternal Derby"

Με ανάρτηση στα social media η Ομόνοια αναφέρεται στο ντέρμπι που ακολουθεί με το ΑΠΟΕΛ. "Eternal Derby", αναγράφει το "τριφύλλι" στην ανάρτησή του, δηλαδή "αιώνιο ντέρμπι".