Πρωινή ανάρτηση απ' την Ομόνοια. Οι "πράσινοι" καλημέρισαν τους οπαδούς τους, με φωτογραφίες απ' το πέταλο του "Αλφαμέγα", στον εκτός έδρας αγώνα με τον Άρη.
Πρωινή ανάρτηση απ' την Ομόνοια. Οι "πράσινοι" καλημέρισαν τους οπαδούς τους, με φωτογραφίες απ' το πέταλο του "Αλφαμέγα", στον εκτός έδρας αγώνα με τον Άρη.