Πράσινες... καλημέρες

Πράσινες... καλημέρες

Πρωινή ανάρτηση απ' την Ομόνοια. Οι "πράσινοι" καλημέρισαν τους οπαδούς τους, με φωτογραφίες απ' το πέταλο του "Αλφαμέγα", στον εκτός έδρας αγώνα με τον Άρη.