Πράσινη... τριάδα

Πράσινη... τριάδα

Πράσινη... τριάδα στο "Αλφαμέγα" για το Απόλλων-Ομόνοια. Οι φίλοι της Ομόνοιας, Αντρέας, Μάριος και Ευγενία πόζαραν με χαμόγελο στον φακό του kerkida.net λίγο πριν το ντέρμπι.