Πράσινη τριπλέτα… στο Kerkida!

Πράσινη τριπλέτα… στο Kerkida!

Μπάλκοβετς, Μάριτς και Τάνκοβιτς έφυγαν χαρούμενοι απ’ το ΠΑΠ, μετά τη νίκη της Ομόνοιας με 2-0 απέναντι στην Ομόνοια Αραδίππου. Η τριπλέτα έκανε… στάση και φωτογραφήθηκε στον φακό της ιστοσελίδας μας!