Μπάλκοβετς, Μάριτς και Τάνκοβιτς έφυγαν χαρούμενοι απ’ το ΠΑΠ, μετά τη νίκη της Ομόνοιας με 2-0 απέναντι στην Ομόνοια Αραδίππου. Η τριπλέτα έκανε… στάση και φωτογραφήθηκε στον φακό της ιστοσελίδας μας!
Μπάλκοβετς, Μάριτς και Τάνκοβιτς έφυγαν χαρούμενοι απ’ το ΠΑΠ, μετά τη νίκη της Ομόνοιας με 2-0 απέναντι στην Ομόνοια Αραδίππου. Η τριπλέτα έκανε… στάση και φωτογραφήθηκε στον φακό της ιστοσελίδας μας!