Η Ομόνοια ανέβασε βίντεο από την προπόνηση. Οι "πράσινοι" αύριο (Κυριακή, 25/1) ταξιδεύουν στη Λεμεσό για το παιχνίδι με τον Άρη.
Η Ομόνοια ανέβασε βίντεο από την προπόνηση. Οι "πράσινοι" αύριο (Κυριακή, 25/1) ταξιδεύουν στη Λεμεσό για το παιχνίδι με τον Άρη.