Σε πολύ καλό κλίμα και με την ψυχολογία στα ύψη η Ομόνοια προπονήθηκε στη Βιέννη το πρωί της Παρασκευής (12/12) πριν επιστρέψει στην Κύπρο. Οι νικητές της προπόνησης πόζαραν με πλατιά χαμόγελα!
Σε πολύ καλό κλίμα και με την ψυχολογία στα ύψη η Ομόνοια προπονήθηκε στη Βιέννη το πρωί της Παρασκευής (12/12) πριν επιστρέψει στην Κύπρο. Οι νικητές της προπόνησης πόζαραν με πλατιά χαμόγελα!