Ο Νόβιτσα Εράκοβιτς πέτυχε το δεύτερο γκολ της Ομόνοιας στον αγώνα με τον Ολυμπιακό απλοποιώντας την υπόθεση νίκη, λίγα λεπτά μετά την είσοδο του στον αγωνιστικό χώρο. Ήταν το πρώτο γκολ του Μαυροβούνιου μέσου για τη φετινή σεζόν.
Είχε σκοράρει τέσσερα γκολ στο πρωτάθλημα (2 στην κανονική διάρκεια και 2 στα play-offs) κατά την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο. Να σημειώσουμε ότι φέτος μετρά αρκετά λιγότερο χρόνο συμμετοχής συγκριτικά με πέρσι.
Την αρθρογραφία για τους αγώνες του πρωταθλήματος προσφέρει το Mint To Be Fresh Pasta - Εκεί όπου τα ζυμαρικά είναι καθημερινή απόλαυση!
