Ανάρτηση από την Ομόνοια..."Έχει συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος και οι 29 βαθμοί που μαζέψαμε σε 13 αγώνες είναι η καλύτερη συγκομιδή της ΟΜΟΝΟΙΑ τις τελευταίες δεκαετίες αφού φέτος ξεπέρασε τους 28 βαθμούς που είχε μαζέψει σε 13 αγώνες τη σεζόν 2019-20, στην πρώτη χρονιά της πρώτης θητείας του Χένινγκ Μπεργκ".
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου: