"Σας περιμένουμε στο γήπεδο"

"Σας περιμένουμε στο γήπεδο"

Η Ομόνοια με βίντεο που ετοίμασε, καλεί τον κόσμο της που έχει δικαίωμα εισόδου στον κεκλεισμένων των θυρών αγώνα κυπέλλου με την ΑΕΚ να πάει στο γήπεδο...

"☘️🏟️ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ❗

🟢 Υπενθυμίζεται πως λόγω της τιμωρίας που μας έχει επιβληθεί για διεξαγωγή ενός αγώνα κεκλεισμένων των θυρών, δικαίωμα εισόδου στο γήπεδο έχουν μόνο οι πιο κάτω κατηγορίες φιλάθλων σύμφωνα με τους Πειθαρχικούς κανονισμούς της ΚΟΠ:
🔘 Συνταξιούχοι ηλικίας 65+
🔘 Γυναίκες που συνοδεύονται από παιδιά κάτω των 12 ετών
🔘 Φίλαθλοι ΑμεΑ που χρησιμοποιούν τροχοκάθισμα
🔘 Για τον αγώνα θα λειτουργήσει μόνο το Κάτω Διάζωμα της Δυτικής κερκίδας.
Πληροφορίες 👉 https://shorturl.at/iGK2L"

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με αποκαλυπτικό Σωφρόνη Αυγουστή:

Remote video URL