Sold out για "Αλφαμέγα"

Sold out για "Αλφαμέγα"

Η Ομόνοια ενημέρωσε πως έχουν εξαντληθεί τα 1600 εισιτήρια που είχε στην διάθεση της, η ομάδα της Λευκωσίας για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Άρη (Κυριακή, 25/1).

"Έχουν εξαντληθεί τα 1600 εισιτήρια που είχαμε στη διάθεση μας για τον αγώνα της Κυριακής απέναντι στον Άρη στο στάδιο ΑΛΦΑΜΕΓΑ. Ευχαριστούμε για τη στήριξη! Ραντεβού στο γήπεδο 💪☘️"