Στάση, χαμόγελο και... ΑΕΛ

Στάση, χαμόγελο και... ΑΕΛ

Έφυγε με χαμόγελο απ' το ΓΣΠ ο Άγγελος Ανδρέου. Ο διεθνής άσος της Ομόνοιας, έκανε... στάση για να χαιρετήσει τον συντάκτη της ιστοσελίδας μας Κυπριανό Κυριάκου, όπως συνηθίζει σε κάθε εντός έδρας αγώνα των "πρασίνων". Πλέον στο μυαλό του Άγγελου υπάρχει μόνο ο αγώνας Κυπέλλου της Τετάρτης, απέναντι στην πρώην ομάδα του, ΑΕΛ.

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Νικόλα Μαρτίδη:

Remote video URL