Μία παρέα από Ομονοιάτες πήγε στο ΓΣΠ με τη φουκού! Λίγες ώρες πριν από το ματς με τον Άρη, έκαναν το δικό τους ξεχωριστό pre-game! Ο φακός της ιστοσελίδας μας κατέγραψε το σκηνικό.
Μία παρέα από Ομονοιάτες πήγε στο ΓΣΠ με τη φουκού! Λίγες ώρες πριν από το ματς με τον Άρη, έκαναν το δικό τους ξεχωριστό pre-game! Ο φακός της ιστοσελίδας μας κατέγραψε το σκηνικό.