Η Ομόνοια έχει στρογγυλοκάτσει στην κορυφή της βαθμολογίας εδώ και καιρό και αυτό αποτέλεσε την έμπνευση της συγκεκριμένης οπαδού της για τα καρναβάλια. Όπως βλέπετε πήγε στο ΓΣΠ για το αιώνιο ντέρμπι με αμφίεση που ξεχώρισε, αφού ντύθηκε... κορυφή!! Συγκεκριμένα, η κορυφή του βουνού Έβερεστ όπως γράφει και η στολή της, η οποία είναι και η ψηλότερη στον κόσμο.

