Συζήτηση... με Εβάντρο

Συζήτηση... με Εβάντρο

Ο Εβάντρο το βράδυ της Τρίτης (9/9) πήγε στο ΓΣΠ και είδε από κοντά την αναμέτρηση, Κύπρος-Ρουμανία. Ο φακός της ιστοσελίδας μας εντόπισε τον μέσο της Ομόνοιας, κατά την αποχώρηση του από το γήπεδο να συζητάει με αρκετούς. Ο Εβάντρο δεν είπε... όχι σε φωτογραφίες και πόζαρε με χαμόγελο.

enter

enter " "

enter " "