Τίκαρε... και το τελευταίο!

Τίκαρε... και το τελευταίο!

H Ομόνοια επικράτησε με 3-2 του Απόλλωνα στο "Αλφαμέγα" και έβαλε τικ... στο τελευταίο κουτάκι που της είχε απομείνει. Η ομάδα του Χένινγκ Μπεργκ είχε κερδίσει όλες τις ομάδες και της απέμενε μόνο ο Απόλλωνας, τα κατάφερε απόψε και ετοιμάζεται για την στέψη.