Eπινήκιο ποστάρισμα από τον Παναγιώτη Ανδρέου, μετά το χθεσινό τεράστιο βήμα της Ομόνοιας (νίκησε την Πάφο, 2-0), που είναι όλο και πιο κοντά στον μεγάλο στόχο! Ο Τότης, στην ανάρτησή του στο instagram έγραψε: "Ένα παιχνίδι για μεγάλους χαρακτήρες, εξαιρετική εμφάνιση και μεγάλη νίκη. Forza τριφυλλάρα ☘️".