Η Ομόνοια ανέβασε φωτογραφία με νεαρούς ποδοσφαιριστές της ομάδας των "πρασίνων", οι οποίοι προπονήθηκαν με την πρώτη ομάδα. Οι "πράσινοι" έγραψαν... "Training with the big boys! - Προπόνηση με τους μεγάλους!".
Training with the big boys! 😀☘️ pic.twitter.com/1DKL4nKqrK
— OMONOIA FC (@OMONOIAfootball) January 8, 2026