Τρεις...με κάρτες

Τρεις...με κάρτες

Τρεις παίκτες της Ομόνοιας συμπλήρωσαν απαγορευτικό αριθμό κίτρινων καρτών και θα χάσουν ένα από τα επόμενα 2 ματς. Οι Αγκουζούλ (3), Μάριτς (3) και Τάνκοβιτς (3). Ακολουθεί το ντέρμπι με τον Απόλλωνα και στην 12η αγωνιστική η αναμέτρηση με την Ομόνοια Αραδίππου.

ee