Η Ομόνοια θέλει να δώσει συνέχεια στις καλές εμφανίσεις και σίγουρα έχει τους παίκτες να το πετύχει. Η τριάδα (Σεμέδο, Μαέ, Εβάντρο) που ξεχώρισε στην επικράτηση στο "Στέλιος Κυριακίδης" μπορεί να φέρει εις πέρας και την αποστολή στο "Αλφαμέγα" αφού όσον αφορά την επίθεση, πάντοτε οι περισσότερες μπάλες περνάνε απ' τα πόδια τους.