Ο Ματέο Μάριτς βρίσκεται ξανά στις επιλογές του Χένινγκ Μπεργκ για τον αγώνα του Σαββάτου με τον Άρη και σίγουρα έρχεται να δώσει ακόμα μια λύση στον χώρο της μεσαίας γραμμής. Ο Βόσνιος το τελευταίο διάστημα πήρε χρόνο συμμετοχής από τον Νορβηγό κόουτς και το εκμεταλλεύτηκε στο έπακρον καθώς είχε θετικές παρουσίες και σίγουρα στην τελική ευθεία των play offs θέλει να συνεχίσει απ' εκεί που...έμεινε.
Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Πάμπο Χριστοδούλου: