Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου/Ο Χένινγκ Μπεργκ πάρα το γεγονός πως η Ομόνοια δεν έφυγε με το τρίποντο έμεινε ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του σε μια δύσκολη έδρα όπως η ΑΡΕΝΑ. Ξέρει καλά ο Νορβηγός τεχνικός πως θα έρθουν μέρες σαν και την χθεσινή για αυτό και πρώτο μέλημα του ήταν να δείξει εμπιστοσύνη προς το ρόστερ του.
Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Παναγιώτη Λουκά: