Δυστυχώς ο διεθνής διαιτητής επανήλθε και πάλι στις παλιές κακές διαιτησίες. Τα λάθη του στο ντέρμπι Απόλλων-ΑΠΟΕΛ ήταν σοβαρά. Αυστηρή δεύτερη κίτρινη-κόκκινη στον Μόργκαν Μπράουν, λάθος κάρτα στον Μπέλετς, αυστηρό πέναλτι το πρώτο, αγνόησε την φάση για πέναλτι με τον Ντράζιτς. Δεν είναι λίγα...