Πάρτι στήθηκε στα αποδυτήρια της Αναγέννησης Δερύνειας μετά την νίκη της ομάδας επί του ΑΣΙΛ...
Η ανάρτηση της Αναγέννησης:
Πάρτι στήθηκε στα αποδυτήρια της Αναγέννησης Δερύνειας μετά την νίκη της ομάδας επί του ΑΣΙΛ...
Η ανάρτηση της Αναγέννησης: