Aνακοινώθηκε από τους "φτεροπόδαρους"

Aνακοινώθηκε από τους "φτεροπόδαρους"

Ο Ερμής Αραδίππου ανακοίνωσε την απόκτηση του Αλέξανδρου Καρμοίρη.  Δείτε αναλυτικά:

Η ομάδα μας ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον 24χρονο Έλληνα αμυντικό Αλέξανδρο Καρμοίρη!!!

Ο Άλεξ προέρχεται από γεμάτη σπουδαία σεζόν πανηγυρίζοντας την άνοδο με τα χρώματα της ομάδας της Ζάκυνθου στην Β' εθνική και

έρχεται στο νησί μας να ηγηθεί της άμυνας μας μαζί με τα υπόλοιπα θηρία της ομάδας μας!!!

Εμείς του ευχόμαστε καλή σεζόν με τα χρώματα του Ερμή μας!!!