O Ερμής Αραδίππου ανακοίνωσε την απόκτηση του Γιώργου Κονδύλη. Δείτε αναλυτικά:
Η ομάδα μας ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον νεαρό άσσο Γιώργο Κονδύλη!!
Ένας παίκτης που προέρχεται από το φυτώριο του Απόλλων Λεμεσού και είναι ενεργός διεθνής με την εθνική μας ομάδα!!!
Εμείς του ευχόμαστε να έχει την πιο παραγωγική του χρονιά με τα χρώματα της ομάδας μας!!!