Ο πρώην πλέον άσος του Ολυμπιακού έχει έρθει σε συμφωνία με την Τουρκ Τέλεκομ για να συνεχίσει εκεί την καριέρα του.
Στην Τουρκία θα συνεχίσει την καριέρα του ο Σακίλ Μακ Κίσικ.
Τα τουρκικά ΜΜΕ μεταφέρουν την πληροφορία ότι ο πρώην ερυθρόλευκος άσος έχει συμφωνήσει με την τουρκική ομάδα με το deal τουλάχιστον μέχρι τώρα να μην έχει επιβεβαιωθεί με μια επίσημη ανακοίνωση.
Ο ΜακΚίσικ έχει αγωνιστεί και στο παρελθόν στην Τουρκία, στην Ουσάκ Σπορτίφ -αρχικά- και στη συνέχεια και σε άλλες ομάδες της χώρας, Γκαζιαντέπ, Μπεσίκτας ενώ το 2020 πήγε στον Ολυμπιακό.