Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έφτασε στο T-Center Athens για την παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό AKTOR και μία από τις πρώτες του ατάκες ήταν η ερώτηση “πού πάμε;”. Ιστορική είναι 22η Ιουνίου του 2026 στον Παναθηναϊκό AKTOR, καθώς στις 13:00 στο T-Center Athens αναμένεται να παρουσιαστεί ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος επιστρέφει στο “τριφύλλι” μετά από 14 χρόνια για τη δεύτερη θητεία του.
Ο Σέρβος προπονητής έφτασε στο T-Center το πρωί της Δευτέρας (22/06), όπου τον υποδέχθηκε ο General Manager της “πράσινης” ΚΑΕ, Δημήτρης Κοντός.
ZELJKO IS BACK HOME! ☘️#paobcaktor pic.twitter.com/My8XJidp9q
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 22, 2026