Ο Ομπράντοβιτς αποκάλυψε τον πρώτο παίκτη που μίλησε (Βίντεο)

Ο Ομπράντοβιτς αποκάλυψε τον πρώτο παίκτη που μίλησε (Βίντεο)

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς στη συνέντευξη Τύπου της παρουσίασης του αποκάλυψε με ποιον παίκτη του Παναθηναϊκού AKTOR μίλησε πρώτο. Η δήλωση του Ομπράντοβιτς:

“Μίλησα με τον Κώστα Σλούκα χθες. Έχω πλάνο να μιλήσω με όλους τους παίκτες που γίνεται τώρα. Τον Κώστα τον ξέρω πολύ καλά. Με τον Ματίας δεν μιλήσαμε. Είμαι μόλις μία ημέρα εδώ, χρειάζομαι χρόνο”. 

sport24.gr