Ο Άρης προχωρά στις απαραίτητες κινήσεις για την άρση του ban της FIFA και επιταχύνει τον μεταγραφικό του σχεδιασμό, με προτεραιότητα στόπερ, τερματοφύλακα και αριστερό μπακ.
Ο Άρης μπαίνει στην τελική ευθεία για την έναρξη της καλοκαιρινής προετοιμασίας και παράλληλα επιταχύνει τις κινήσεις του, ώστε να κλείσει όλα τα ανοιχτά μέτωπα στο μεταγραφικό του σχεδιασμό.
Πρώτο ζητούμενο για τους «κιτρινόμαυρους» είναι η άρση του ban από τη FIFA, με τη διοίκηση να βρίσκεται στις τελικές επαφές για να τακτοποιήσει τις δύο οικονομικές εκκρεμότητες που υπάρχουν. Πρόκειται για δύο διαφορετικές υποθέσεις, στις οποίες ο Άρης διαπραγματεύεται τα ποσά που απαιτούνται, προκειμένου να αρθεί η ποινή και να μπορέσει να προχωρήσει κανονικά στις μεταγραφές του.
Με την εξέλιξη αυτή συνδέεται άμεσα και η ενίσχυση του ρόστερ. Οι Θεσσαλονικείς βρίσκονται κοντά στην απόκτηση ενός ξένου κεντρικού αμυντικού, με τις επαφές να έχουν μπει στο τελικό στάδιο και τη συγκεκριμένη μεταγραφή να αποτελεί μία από τις βασικές προτεραιότητες των ανθρώπων της ομάδας.
Παράλληλα, κινητικότητα υπάρχει και για τη θέση του αριστερού μπακ, με τον Άρη να περιμένει να ξεκαθαρίσει το θέμα της ανανέωσης του Μάρτιν Φρίντεκ πριν προχωρήσει στις οριστικές αποφάσεις.
Ανοιχτό παραμένει και το μέτωπο του τερματοφύλακα. Μετά την αποχώρηση του Γιώργου Αθανασιάδη, οι «κιτρινόμαυροι» αναζητούν βασικό γκολκίπερ. Η περίπτωση του Πορτογάλου Άντονι Λόπες απασχόλησε έντονα, ωστόσο πλέον το ενδιαφέρον στρέφεται σε άλλον ξένο τερματοφύλακα.
Στο υπάρχον ρόστερ, ο μόνος δεδομένος για τη νέα σεζόν είναι ο Σωκράτης Διούδης, ενώ συμβόλαιο διατηρεί και ο Λόβρο Μάικιτς, για τον οποίο όμως εξετάζεται το ενδεχόμενο αποχώρησης. Ο Εμιλιάνο Καράι παραμένει επίσης στο δυναμικό της ομάδας και αναμένεται να συμπληρώσει την τριάδα των τερματοφυλάκων μέχρι να ολοκληρωθεί ο μεταγραφικός σχεδιασμός.