Τακτοποιήθηκαν τα ban, από Δευτέρα θα αφαιρεθούν

Τακτοποιήθηκαν τα ban, από Δευτέρα θα αφαιρεθούν

Το ζήτημα των δύο BAN τακτοποιήθηκε, σύμφωνα με διαρροή της ΠΑΕ Άρης. 

Ένας βραχνάς που κρατάει από τα τέλη Μαρτίου φαίνεται πως λύνεται για τον ποδοσφαιρικό Άρη, καθώς, με διαρροή της η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ ενημέρωσε πως τα ποσά έχουν καταβληθεί και πως εώς την Δευτέρα η ένδειξη στο σάιτ της FIFA θα έχει αφαιρεθεί.

Έτσι ανοίγει πλέον και επίσημα ο δρόμος για μεταγραφές, με τα πρόσωπα που θα στελεχώσουν το ρόστερ της επόμενης σεζόν να μπορούν να ανακοινωθούν και επίσημα από τους Θεσσαλονικείς. 

sdna.gr