Το ζήτημα των δύο BAN τακτοποιήθηκε, σύμφωνα με διαρροή της ΠΑΕ Άρης.
Ένας βραχνάς που κρατάει από τα τέλη Μαρτίου φαίνεται πως λύνεται για τον ποδοσφαιρικό Άρη, καθώς, με διαρροή της η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ ενημέρωσε πως τα ποσά έχουν καταβληθεί και πως εώς την Δευτέρα η ένδειξη στο σάιτ της FIFA θα έχει αφαιρεθεί.
Έτσι ανοίγει πλέον και επίσημα ο δρόμος για μεταγραφές, με τα πρόσωπα που θα στελεχώσουν το ρόστερ της επόμενης σεζόν να μπορούν να ανακοινωθούν και επίσημα από τους Θεσσαλονικείς.