Ο Ροντινέι συνεχίζει να δείχνει την αγάπη του για την Ελλάδα και την ελληνική μουσική, με τον Βραζιλιάνο άσο του Ολυμπιακού να δημοσιεύει νέο βίντεο στα social media, αυτή τη φορά τραγουδώντας επιτυχία του Κωνσταντίνου Αργυρού.
Ο Ροντινέι δεν κρύβει ότι απολαμβάνει τη ζωή στην Ελλάδα και συχνά βρίσκει τρόπους να έρχεται ακόμη πιο κοντά στην ελληνική κουλτούρα. Ένας από αυτούς φαίνεται πως είναι η μουσική, την οποία χρησιμοποιεί και ως μέσο για να εξοικειώνεται με τη γλώσσα.
Ο Βραζιλιάνος μπακ του Ολυμπιακού δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ένα story στο οποίο τραγουδά το “Αθήνα μου” του Κωνσταντίνου Αργυρού, δείχνοντας πως έχει ήδη προσθέσει το συγκεκριμένο κομμάτι στις αγαπημένες του επιλογές.
Δεν αρκέστηκε μόνο στο να ακούσει το τραγούδι. Ο Ροντινέι αποκάλυψε ότι θέλει να το μάθει κιόλας,: “Σκοπεύω να μάθω να τραγουδάω αυτό το τραγούδι”, ενώ αποθέωσε τον Κωνσταντίνο Αργυρό χαρακτηρίζοντας το κομμάτι “Top”.
Η ανάρτησή του δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς ο γνωστός τραγουδιστής έκανε repost το βίντεο του ποδοσφαιριστή, με την ιδιαίτερη αυτή διαδικτυακή αλληλεπίδραση να τραβά το ενδιαφέρον των φίλων του Ολυμπιακού.
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που ο Ροντινέι δείχνει την αδυναμία του στα ελληνικά τραγούδια. Ο έμπειρος ακραίος αμυντικός έχει χαρίσει και στο παρελθόν απολαυστικές στιγμές μέσα από τις μουσικές του επιλογές, επιβεβαιώνοντας πως εκτός από το ποδόσφαιρο έχει βρει έναν ακόμη τρόπο να συνδεθεί με τη χώρα που πλέον αποκαλεί δεύτερο σπίτι του.