Μετά το ταξίδι του Ελουστόντο στη Θεσσαλονίκη, ο ΠΑΟΚ φέρεται να βάζει μπρος και την υπόθεση του Παντελή Χατζηδιάκου, ξεκινώντας επαφές με την Κοπεγχάγη. Ο Τούρκος ρεπόρτερ, Εκρέμ Κονούρ, αναφέρει στα social media πως ο ΠΑΟΚ κάνει άμεσα προσπάθεια και για τον δεύτερο στόπερ που θέλει, μετά τη συμφωνία με τον Ελουστόντο που έμεινε ελεύθερος από τη Σοσιεδάδ.
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο από την Τουρκία, ο «δικέφαλος του βορρά» προσπαθεί για τον Χατζηδιάκο και όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Έχει αρχίσει να συζητά με την Κοπεγχάγη για τον κύριο μεταγραφικό στόχο του για τα μετόπισθεν». Μάλιστα, ο Κονούρ τονίζει πως: «Οι Δανοί αξιώνουν περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ, ο ΠΑΟΚ δίνει ένα ποσό κοντά στα 2 εκατομμύρια».