Με τις αναμετρήσεις της τελευταίας αγωνιστικής και 14ης των play-offs ολοκληρώθηκε σήμερα (25/4) το πρωτάθλημα της Γ' Κατηγορίας. Κρίθηκε η τελευταία ομάδα που υποβιβάζεται στην Επίλεκτη Κατηγορία ΣΤΟΚ. Αν και ο Κούρης Ερήμης νίκησε εκτός έδρας με σκορ 2-0 τον Π.Ο. Ορμήδειας, η Ομόνοια Ψευδά με γκολ του Χρίστου στο 1ο λεπτό των καθυστερήσεων πανηγύρισε τη νίκη με σκορ 1-0 επί του Οθέλλου στην Αθηαίνου και παρέμεινε στην κατηγορία. Έτσι, ο Κούρης Ερήμης θα ακολουθήσει τον Άτλα Αγλαντζιάς και τον ΑΠΟΝΑ Ανάγυιας στην πιο κάτω κατηγορία. Να υπενθυμίσουμε ότι η Αναγέννηση Δερύνειας, η ΑΕΠ Πολεμιδιών και ο Ερμής ανεβαίνουν στη Β' Κατηγορία.
Δείτε τα αποτελέσματα:
Α' γκρουπ
- Ασπίς Πύλας 0-4 Εθνικός Άσσιας
- Ερμής Αραδίππου 1-1 Κέδρος Αγίας Μαρίνας Σκυλλούρας
- ΑΕΠ Πολεμιδιών 5-1 ΑΕΝ Αγίου Γεωργίου Βρυσούλων Αχερίτου
- Αναγέννηση Δερύνειας 1-1 Ανόρθωση Μουτταγιάκας
Β' γκρουπ
- ΑΠΟΝΑ Ανάγυιας 0-3 ΘΟΪ Λακατάμιας
- FC Λειβάδια 2022 3-0 Άτλας Αγλαντζιάς
- Οθέλλος Αθηαίνου 0-1 Ομόνοια Ψευδά
- Π.Ο. Ορμήδειας 0-2 Κούρης Ερήμης