Ανανέωσε με "6"

Ανανέωσε με "6"

Ο Άτλας Αγλαντζιάς ανακοίνωσε την ανανέωση του με έξι ποδοσφαιριστές.

"Ο προγραμματισμός ενόψει της νέας σεζόν συνεχίζεται με τα δικά μας παιδιά.
Ειμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την συνέχιση - ανανέωση της συνεργασίας μας με τους εξής ποδοσφαιριστές :
1. Ο αρχηγός - σημαία της ομάδας Ευαγόρας Ευαγόρου, μπροστά ολα αυτά τα χρόνια στα εύκολα αλλα κυρίως στα δύσκολα.
2. Το πολυεργαλείο και εκ των κορυφαίων της περσινής χρονιάς Αντρέας Ηρακλέους στην 4η του σεζόν, πλέον ενας από εμάς.
3. Την σταθερή - ήρεμη και δυναμική αξία Αχιλλέας Σάκκης ο οποίος συνεχίζει για 3η χρονια στην ομαδα μας.
4. Την αποκάλυψη αλλά και μεγάλο άτυχο της σεζόν που πέρασε, Σάββα Παπαδόπουλο, πλέον υγιής έτοιμος να ηγηθεί της αμυντικής γραμμής.
5. Την προσωποποίηση της ποιότητας - συνέπειας και εμπειρίας, Μάριο Σταύρου ( Λα Παμπα ) ,παντα παρών στα μεγάλα παιχνίδια.
6. Τον τερματοφύλακα Νεόφυτο Θεοδούλου, παρών όποτε χρειάστηκε, σταθερός και συνεπής δίνει μια σίγουρη λύση στην κρίσιμη αυτή θέση. 
Ειμαστε περήφανοι που συνεχίζουμε μαζί, παιδιά δικά μας που αγαπούν και πονούν την ομαδα, έτοιμοι να την οδηγήσουν εκεί που όλοι θέλουμε.
Να έχετε μια γεμάτη χρονιά σας ευχόμαστε πανω από όλα με υγεία και επιτυχίες."