Με νίκη για τον Εθνικό Άσσιας τελείωσε το τελευταίο παιχνίδι της ημέρας απέναντι στην Π.Ο Ορμήδειας με 1-0 για την 9η αγωνιστική της Γ΄ Κατηγορίας. Το νικητήριο γκολ πέτυχε ο Γιάννης Ανδρέου στο 63΄. Η ομάδα της Άσσιας τελείωσε το παιχνίδι με 10 ποδοσφαιριστές λόγω αποβολής του Γκόμες στο 78΄ με δεύτερη κίτρινη κάρτα.