Συνεχίζει ο αρχηγός

Συνεχίζει ο αρχηγός

Ο Οθέλλος ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με τον αρχηγό και σημαία της ομάδας Κυριάκο Κυριάκου.

«Η αρχή γίνεται από τον αρχηγό. Δεν θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε τις ανανεώσεις με κανέναν άλλον. Με 18 χρόνια παρουσίας στον Οθέλλο Αθηαίνου, ο αρχηγός μας αποτελεί σημείο αναφοράς για τον σύλλογο, εκπροσωπώντας με τον καλύτερο τρόπο τις αξίες, την ιστορία και το πάθος της ομάδας μας.

Είμαστε περήφανοι που θα συνεχίσει να ηγείται της προσπάθειας και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο αρχηγός μένει σπίτι του. Η ιστορία συνεχίζεται… 💚🤍⚽️»