Συνεχίζει και τη νέα σεζόν στον Οθέλλου Αθηαίνου, ο Βασίλης Τζιακουρής.
Η ανακοίνωση:
Ο δεύτερος αρχηγός μας ανανεώνει τη συνεργασία του με τον Οθέλλος Αθηαίνου και συνεχίζει να προσφέρει στην ομάδα που αγαπά.
Του ευχόμαστε μια γεμάτη και επιτυχημένη χρονιά 🟢